טיפול בפרחי באך

לעבוד עם הגוף והטבע

תזונה טבעית בגיל המעבר

תוכן עניינים

תרופות פרחי באך הן סט של 38 תרופות פרחים שהוצגו לראשונה בשנות ה-30. הם עשויים מפרחים, עצים וצמחים.

טיפול בפרחי באך נמצא בשימוש במשך שנים רבות כדי לסייע בבעיות רגשיות ונפשיות. זהו טיפול למקרים קלים יותר של דיכאון או חרדה, כמו גם לאנשים הסובלים ממחלות כרוניות כמו אסטמה או דלקת פרקים.

ההיסטוריה של טיפול בפרחי באך

תרופות פרחי באך נוצרו על ידי ד”ר אדוארד באך בשנות ה-30. התרופות עשויות מתמציות פרחים ומשמשות לסייע לאנשים עם בעיות רגשיות ופיזיות.

התרופות עשויות מתמציות פרחים, שהן תמצית נוזלית של פרחים, עלים, זרדים, קליפות עץ או שורשים שניתן להשתמש בהם למטרות ריפוי.

טיפול בפרחי באך בחיפה

תרופות פרחי באך מבוססות על האמונה שחוסר איזון רגשי נובע מקונפליקט בין אישיותו המודעת והתת-מודע של אדם. מאמינים שהתרופות עוזרות לאדם להגיע להרמוניה בין האישיות הללו על ידי עידוד הביטוי של העצמי האמיתי שלו במקום דיכוי.

תרופות פרחי באך פועלות לטיפול בחוסר האיזון באנרגיה על ידי החזרת האיזון באמצעות אחת מ-38 תרופות, שכל אחת מהן מתמקדת ברגש שלילי או במצב נפשי ספציפי.

טיפול בפרחי באך בקריות

תרופות פרחי באך היא טיפול הוליסטי פופולרי עבור אנשים רבים הסובלים מבעיה עם דימוי עצמי נמוך, דיכאון, מתח או חרדה. לעתים קרובות הם משתמשים בתוספים אלו על מנת למנוע מחלה לפני שהיא מתחילה בגלל חוסר האיזון של השדה האנרגטי שלהם יכול לתרום למחלה לאורך זמן.

הרעיון הבסיסי מאחורי תרופות פרחי באך הוא שכאשר קורה לכם אירוע בחיים המוריד את רמת האנרגיה ומשבש את שיווי המשקל שלכם, אתם יכולים להשתמש בתרופת פרחים ספציפית כדי לעזור להחזיר אתכם למצב של שיווי משקל.

לכל תרופת פרחים יש משמעות משלה ומטרה משלה בתוך הסט, אבל לכולם מטרה עיקרית אחת: לרפא אנשים שאינם מאוזנים רגשית.

השיטה הייחודית של רחלי ליברזון לטיפול בפרחי באך

בימינו, הרבה מצבים אינם מטופלים עד שורש הבעיה. לכן, אני מטפלת בילדים ומתבגרים בטיפול בפרחי באך בחיפה וטיפול בפרחי באך בקריות.

מעוניינים לשמוע עוד מידע על טיפול בפרחי באך?

אשמח שנדבר, צרו איתי קשר.

טיפולים נוספים שאני מציעה לכם:

טיפול נטורופתי

שיטת טיפול המאמינה ביכולת של האדם לרפא את עצמו בדרכים טבעיות!

השיטה רואה בגוף האדם מכלול הכולל את מצבו הפיזי, נפשי ורוחני יחד עם שגרת אורח החיים ומעניקה טיפול הוליסטי בדרכים טבעיות ובנגיעה בכל הרבדים.

טיפול רגשי

בשילוב צמחי מרפא ופרחי באך

מחקרים רבים מהשנים האחרונות, מראים קשר ישיר בין גוף, נפש ורגש - ההשפעה שיש לנפש ולרגש על מערכת העצבים, מערכת החיסון ובריאות הגוף בכלל. לכן עלתה למודעות חשיבות שילוב טיפול רגשי כחלק מטיפול בגוף.

טיפול רייקי / הילינג

ריפוי אנרגטי

הילינג הוא שם כללי לשיטות ריפוי מסורתיות המבוססות על איזון זרימת האנרגיה בגוף וסנכרון בין שלושת הרבדים גוף, נפש ונשמה. טכניקה זו מגשרת בין הרבדים הפיזיים, רגשיים ורוחניים של המטופל.

ייעוץ והכוונה

באמצעות נומרולוגיה וקלפים

נומרולוגיה הקרויה גם “תורת המספרים” התפתחה ע”י אחד מחוקרי המתמטיקה והפילוסופים הגדולים - פיתגורס שמו. לפי דרך זו למספרים המלווים את חיינו יש תדרים ואנרגיות בעלות השפעה על התכונות האישיות, והצירופים שלהם מעידים, מצביעים ומשפיעים על מצבו וגורלו של האדם.

סדנאות לאורח חיים בריא

סדנאות חוויתיות ומקצועיות

סדנא מקצועית ומעצימה, לאורח חיים בריא ומותאמת למשרדי החברה שלכם. הסדנאות בנויות בהתאמה מושלמת לדרישות שלכם וכוללת טיפים לניהול תזונה מאוזנת וכלים לבניית תפריט תזונתי בריא ומותאם אישית.

Call Now Button